26 lutego 2022 Opublikowany 26 lutego 2022 Sprawdzanie wiedzy studentów za pomocą modułu „Quiz” w środowisku Moodle (platformy eNauka oraz KAMPUS) Każdy prowadzący wie, ile czasu trzeba poświęcić na sprawdzenie i ocenienie kilkudziesięciu testów. Wykorzystując portal eNauka, możemy zautomatyzować wiele żmudnych czynności związanych z weryfikacją wiedzy studentów. Ten artykuł zapozna każdego krok po kroku, w jaki sposób przygotować test w ramach modułu "Quiz". Więcej
24 lutego 2022 Opublikowany 24 lutego 2022 Gry w rozwoju osobistym i zawodowym W potocznym rozumieniu gry są po prostu rozrywką. Zwykle nie są kojarzone z czymś poważnym, czy chociaż służącym jakiemuś pożytecznemu celowi. A gdyby jednak spojrzeć na gry z perspektywy Więcej
24 lutego 2022 Opublikowany 24 lutego 2022 Wykorzystanie asynchronicznych narzędzi zdalnego nauczania przez pracowników Uniwersytetu Warszawskiego Dotychczas okazjonalnie wykorzystywane narzędzia informatyczne stały się codziennością dla wszystkich. Wiele z tych narzędzi ułatwiło pracę dydaktyczną, zarówno samym prowadzącym, jak i ich studentom. Poznaj różnicę między platformami KAMPUS i eNauka oraz ich podstawowe Więcej
23 lutego 2022 Opublikowany 23 lutego 2022 Grywalizacja – czy to ma sens? Same gry nie są grywalizacją, a stosowanie gier pozostaje stosowaniem gier. Nieważne, jak to nazwiemy. Czym jest więc grywalizacja, jak ją stosować i jakie korzyści pozwala nam osiągnąć? Więcej
21 lutego 2022 Opublikowany 21 lutego 2022 Projekty w praktyce, czyli od pomysłu do sukcesu- cz. I Część pierwsza serii artykułów pt. "Projekty w praktyce, czyli od pomysłu do sukcesu". Dowiedz się jak przygotować projekt, wniosek o dofinansowanie oraz budżet projektu. Więcej